FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Vem vet mest Junior!

Publicerad 2015-05-16 17:52:10 i Simply things,

Hejsan!
Det är en sak jag bara måste berätta!
Jag har gjort några intervjuer och svarat på lite allmänbildningsfrågor via telefon de senaste veckorna. Jag hade nämligen sökt till barnprogrammet "Vem vet mest Junior" som kommer gå på tv i oktober. Gissa vad??? Jag kom med i programmet!!!!!!😝😝😝😝😝
Att vara med i tv har varit min största dröm sedan jag föddes och äntligen gick den i uppfyllelse! Inspelningen kommer påga i Göteborg i juni och jag är så spänd. Ville bara säga det!😜


Kram Filippa





Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2015-05-16 22:11:30

herregud! Är det verkligen sant! Gud vad kul måste verkligen kolla då! Vill också vara med i tv! Och vilken tur du har!
Skitkul:)

Svar: Tack så jättemycket, Jennifer! Inte tur, skicklighet och kunskap. Eftersom jag fick svara på 40 kunskapsfrågor!😉
fandf.blogg.se

Postat av: Alva

Publicerad 2015-05-17 15:46:50

Lycka till! Håller tummarna att det går bra för dig!

Svar: Tack så mycket! Man kan vinna tiotusen kronor.💃🏽
fandf.blogg.se

Postat av: Alva

Publicerad 2015-05-18 06:29:19

Tiotusen kronor! OMG!

Svar: Vet, så mycket pengar!!!
fandf.blogg.se

Postat av: Sam

Publicerad 2015-05-21 15:29:15

Så roligt! Jag kom också med!😜

Svar: Gjorde du?!? Vad kul! Då kanske vi möts i finalen!😋
fandf.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-06 09:37:46

Kom också med!!!
Föresten vinsten är 5tusen inte 10tusen det stod i papprerna man fick hem.

Svar: Oj, förlåt så mycket!🎈
fandf.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela