FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Tre snygga sommaroutfits på fem minuter!

Publicerad 2015-05-16 08:21:25 i Mode, Modecollage, Simply things,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra och har en härlig dag. Idag har jag suttit och klistrat ihop tre stycken supersnygga outfits på Polyvore som jag är riktigt nöjd med. De är ganska olika, men jag tycker att alla tre är perfekta till sommaren och det var därför jag skapade dem. Om ni vill ha en länk till något av plaggen är det bara att kommentera så fixar jag det!😉
Så vi kör igång!



Den första outfiten är perfekt till sommaren! Den tar max fem minuter att slänga ihop och alla har dessa saker! En simpel sommarklänning, ballerinaskor, solbrillor, snygg väska och härliga smycken!




Outfit nummer två är även den perfekt till sommaren och väldigt snabb och enkel! Passar bra på en shoppingdag med tjejerna eller lunch med pojkvännen! En snygg collegetröja, boyfriend-jeans, klackar, enkel väska, brillor och några fina accessoarer!



Denna outfit är min absoluta favorit!
Den passar både på fest eller till vardags och tar bara några minuter att få ihop!  En stilren skjorta, vita jeans, sneakers, solbrillor och några enkla smycken!




Alla tre outfits är så snabba och enkla, men ändå sååå himla snygga!😘



Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela