FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Studiebesök!

Publicerad 2015-05-22 05:02:11 i Simply things, Skola, VS,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra och har en härlig fredag. 
Just nu sitter jag i en bil tillsammans med min mamma och Cornelia på väg till Vallentuna. Det är nämligen så att jag har vunnit en tävling där man fick hälsa på ett industriföretag som gör egna hårprodukter. Jag och Cornelia kommer få göra vårt eget hårspray eller parfym.Företaget heter Aerosol och jag har hört mycket bra om dem. Vi kommer få se när de tillverkar allt från parfymflaskor till plastlådor. 
Bussen dit går 07.45 så vi måste snabba oss!🚌🏃🏽
Ville bara säga det!




Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela