FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Real Techniques Ny kollektion!

Publicerad 2015-05-18 11:00:55 i Mode,

Hejsan!
Hoppas ni har en bra måndag.
I lördags fick jag reda på att Real Techniques ska släppa sin nya kolkektion här i Sverige. Kollektionen ska heta "Bold Metals" och jag vet att borstarna är riktigt snygga! De är guldiga, silvriga, bronsiga och alla andra metallfärger. Borstarna är helt fria från djurhår.  Kollektionen släpps vecka 23 och kommer finnas i de vanliga butikerna( Kicks, Parelle, H&M) och på vissa nätbutiker( JFR.se, Craycray). Om ni inte orkar vänta tills de kommer hit till Sverige finns dem även att köpa på Real Techniques egen hemsida( länk längst ner i inlägget). Om ni vill veta något mer är det bara att ställa er fråga i kommentarsfältet!




http://realtechniques.com

Kram Filippa




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela