FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Ny kollektion i december!

Publicerad 2015-05-14 12:20:42 i Mode,

Hejsan!
Hoppas ni har en en härlig dag och mår riktigt bra.
Gina tricot, har varit min favoritbutik sen länge tillbaka och därför är det med glädje jag meddelar att butiken ska släppa en ny "exlusive collection" till julen. Kollektionen kommer att bestå av 10 limiterade styles i lyxig chiffon och satin som kommer att säljas i ett fåtal utvalda butiker samt online på ginatricot.com. Priserna kommer att ligga på 299-799 sek, och är därmed dyrare än ordinarie sortiment. Det som avgör priset är kvalitéerna och även mindre kvantiteter, något mer limiterat och exklusivt till skillnad från det vanliga festsortimentet. Vi ser mycket svart med inslag av stenar, nitar och fina fall på plaggen. Eftersom jag älskar allt som denna kollektionen kommer innehålla är jag väldigt exalterad över detta. Det exakta datumet kollektionen släpps på är 20 december 2015, alltså fyra dagar innan julafton. Jag kommer prata mer om denna kollektion när det börjar närma sig.🎉




Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela