FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Låt-tips!

Publicerad 2015-05-20 14:53:53 i Musik, Simply things,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra.
Jag har tänkt börja med en sak som heter "Låt-tips" här på bloggen. Det kommer gå ut på att jag kommer tipsa om en låt varannan onsdag. Denna gången är det en superbra låt! Nämligen "A thousand miles"! Det är grym indiepop-låt med en grym refräng och bra melodi. Låten kommer från albumet "True Power-ballads" och artisten heter Vanessa Carlton. Grym låt!
Tryck här om ni vill lyssna på låten:
http://open.spotify.com/track/2JFEZO2ZxzffY0wd9MYEu3


Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela