FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Haul!

Publicerad 2015-05-23 10:16:32 i Mode, Simply things, Smink,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra.
Som ni vet var jag i Vallentuna igår och efter det gick jag och Cornelia och shoppade lite i Stockholm. Jag kommer även visa de produkterna vi fick tillverka på Aerosol och de produkterna man fick i goodiebagen med sig hem.😉
Så vi kör igång!


Parfym: Gjorde själv
Glitterspray: Gjorde själv


Dessa produkter fick man i sin goodiebag. Volymmousse från "REF", Solskyddsfaktor från "Rilastil", Ocean Mist och Styling gel från "Proffs" och en parfym från Lexington.


T-shirt: Hollister 208 kr


CC-cream från Lumene: Åhlens 149 kr

Baby Skin primer från Maybelline: Åhlens 99 kr



Sen var vi Magnums lilla butik på NK där man fick göra sin alldeles egna Magnum-glass! Min blev så här: 



Kram Filippa😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela