FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Garnier Active Exfo-brusher!

Publicerad 2015-05-17 12:10:15 i Mode, Simply things, Smink,

Hejsan!
Hoppas ni mår riktigt bra och har en härlig söndag. Idag har jag surfat runt på internet bland smink och skönhet och då hittade jag denna goding! Jag blev kär vid första ögonkastet och jag kände att jag bara måste ha denna sak. Det är en rengöring där själva rengöringen är inuti förpackningen och borsten/applikatorn är utanpå... Äsch, det är bättre att ni får se en bild och får en tydligare beskrivning! Här kommer det:





Garnier Pure Active Exfobrusher
Jag vill bli av med alla typer av orenheter (finnar, märken, pormaskar) från första appliceringen av produkten.

En ny generation rengöring testad på oren hud, som tar bort döda hudceller, orenheter och det fett som leder till finnar. Kombinationen av rörelsen från de 170 mjuka flexibla mikropiggarna och de unika aktiva ingredienserna motverkar orenheter och minskar röda partier. Formulan är berikad med salicylsyra som är effektivt antibakteriell samt med HerbaRepair, känt för sina återuppbyggande egenskaper.


Denna produkt måste jag bara ha!
Kommentera om ni har den och vad ni tycker om den isåfall!



Kram Filippa 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2015-05-17 21:36:43

vart kan man hitta den??

Svar: På vanliga affärer som ICA och på Ullared.😀
fandf.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela