FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

En snygg skolavslutning-outfit!

Publicerad 2015-05-21 16:55:55 i Mode, Modecollage, Simply things, Skola, Smink,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra. 
Idag hade jag tänkt att visa er en snygg skolavslutningsoutfit som jag har suttit ihop på appen Polyvore. Outfiten är väldigt enkel men passar ändå alla.😊 Så vi kör igång!

Outfiten består av en vit klänning med lite färger längst ner på det klockade. Den matchar jag med en simpel jeansjacka och ett par riktigt snygga sandaler. Accessoarerna är väldigt färgrika och till största delen rosa. Halsbandet är en stor favorit hos mig! Sminket är naturligt och sommarfräscht!

Hoppas att ni har fått några tips! 
En sida som har många fina avslutningsklänningar är Madlady.se. Kolla in dem!😘

Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela