FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Bobbi Brown!

Publicerad 2015-05-15 10:50:56 i Modecollage, Simply things, Smink,

Hejsan!
Hoppas att ni har en grym dag.
Ni har säkert hört talas om sminkmärket "Bobbi Brown". Företaget grundare heter Bobbi Kristina Brown och är väldigt kunnig när det gäller beauty och makeup. Sortimentet är brett och har verkligen allting från highlighters till nagellack. Märket är känt för sina produkter med bra kvalite och sina stilrena förpackningar. "Bobbi Brown-loggan är väldigt classy och stilren. Den består bara av förnamn och efternamn i stora raka bokstäver. Den här gången har jag gjort ett collage med några av Bobbi Browns produkter och jag klipper även in en bild på Kristina och en bild på loggan.😉









Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela