FandF.blogg.se

FandF= football and fashion! Fashion Makeup Lifestyle

Beställt från JFR.se!

Publicerad 2015-05-25 18:12:26 i JFR.se, Simply things, Smink,

Hejsan!
Hoppas ni mår bra och har en härlig dag. 
Idag har jag beställt en palett från en av mina absoluta favorithemsidor, nämligen JFR.se. JFR.se är en grym hemsida som säljer fullt med smink och mode från flera kända och okända märken. Ett av dessa märken är Sleek och det är faktiskt därifrån jag beställt denna palett. Paletten innehåller ett bronzer, ett rouge och en highlighter. Har ni gissat? Sleek Face form palette såklart! Denna palett har jag velat ha så himla länge men aldrig tagit steget till att köpa. Paletten kommer säkert vara perfekt nu i sommar och jag kommer säkert använda denna palett i många olika looks. Speciellt highlightern är fin i sommar för att ljusa upp ansiktet och få en fin lyster. Även bronzer är en stor favorit på sommaren då det är så snyggt att värma upp och smala av ansiktet lite + att det ser ut som att man har blivit lite solbränd. Som ni ser har jag börjat köpa lite mer smink nu och det är så roligt! Smink är en av mina stora passioner här i livet!😘😘😘
Jag har beställt paletten i färgen "Light" eftersom den passar mig bäst.
Här kommer en bild på paletten!

Bild tagen från sleekmakeup.se



Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Filippa och är 11 år.Jag gillar att blogga, spela fotboll,mode och musik. Min stora dröm är att bli stylist och sminka och styla folk. På min blogg kommer man få se allt från bokrecensioner till modeinlägg och inlägg om näthat till hauls. Fandf står för football and fashion som är mina stora passioner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela